Krab achter je oren! deel 2: slimme klachtenbrief

Stel, je bent 70 jaar, woont alleen en bent laaggeletterd. Je krijgt een slimme meter en de monteur -die de cursus van 2 weken heeft gevolgd om slimme meters te installeren- maakt alle groepenkasten los. Dit omdat “zo’n oud vrouwtje al die groepen niet nodig zou hebben”. Vervolgens zit je in de komende weken een aantal keer zonder stroom omdat je elektrische kachels die ’s nachts opladen die ene overgebleven hoofdstop eruit laten knallen. Je belt een monteur en deze komt tot twee maal toe dit herstellen en is daar een hele dag mee bezig. Enkele dagen later volgt de rekening van de reparatie.

Moet je deze nu betalen? Terwijl er voor de eerste aanpassing geen probleem was en alles prima werkte?

Natuurlijk niet! Marjan helpt je bij het schrijven van een brief aan de betreffende instanties.

In dit verhaal uit de praktijk heeft deze mevrouw dankzij de brieven van Marjanschrijft.nl haar geld teruggekregen mét excuses.

Wil je weten wat Marjan voor jou kan doen? Klik hier 

Of klik hier voor de link naar de contactpagina.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *